ၾသေမဃဘုရားသခင္
ဗ်ာဒိတ္ ၁း၈
'' ငါသည္ အာလဖ ျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏ဟု
အနႏၲတန္ခိုးႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူ၍ ပစၥဳပၸန္၊ အတိတ္၊ အနာဂတ္ကာလ အစဥ္ရွိေတာ္မူေသာ ထာဝရအရွင္
ဘုရားသခင္ မိန္႔ေတာ္မူ၏။''
ကမာၻဦးက်မ္းတြင္
ေတြ႔ရသကဲ့သုိ႔ ကြၽႏု္ပ္တို႔ကိုးကြယ္ေသာ ဘုရားသခင္သည္ အရာခပ္သိမ္းကို အစျပဳ လုပ္ေဆာင္ေသာ
ဘုရားသခင္ ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔အျပင္ အစျပဳသူသီးသန္႔မဟုတ္ဘဲ အဆံုးသတ္ကိုလည္း
တာဝန္ယူေသာသူ ျဖစ္ပါသည္။ ဘုရားသခင္ အစျပဳခဲ့ေသာ ကိစၥတစ္ခုကို သူကိုယ္တိုင္ အၿမဲတေစ
ၿပီးေျမာက္ေစခဲ့သည္။ တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ ထားခဲ့သည္ဟူ၍ မရွိပါ။ အရာခပ္သိမ္း ဖန္ဆင္းခံအားလံုး၏
မူလအစသည္ ဘုရားသခင္ျဖစ္သကဲ့သုိ႔ အရာအားလံုးကို အဆံုးသတ္မည့္သူလည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္သည္။
ဂရိစာ၌ အာလဖ သည္ အစစာလံုးျဖစ္ၿပီး ၾသေမဃ သည္ အဆံုးစာလံုးျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ က်မ္းစာတြင္
'ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃ လည္းျဖစ္၏' ဟု ဘုရားသခင္သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ မိတ္ဆက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
တစ္နည္းဆုိရေသာ္ သူအစျပဳခဲ့သည့္ အမႈအရာအလံုးစံုကို သူကိုယ္တိုင္ ၿပီးေျမာက္ေစမည္ဟု
အာမခံေနျခင္းလည္းျဖစ္သည္။
ယေန႔ခရစ္ယာန္အသက္တာမ်ားတြင္ေသာ္
၄င္း၊ ေရွးဦး ယံုၾကည္သူမ်ား အသက္တာတြင္ေသာ္၄င္း ဘုရားႏွင့္ အစျပဳေသာအရာ(သူ) မ်ားစြာရွိပါသည္။
ကြၽႏ္ုပ္တို႔ကိုယ္တိုင္လည္း ဘုရားသခင္ထံမွ ဖြင့္ျပခ်က္၊ ေစခိုင္းခ်က္ တစ္ခုခုေၾကာင့္
အစျပဳခဲ့သည္မ်ားလည္း ရွိေကာင္းရွိမည္ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထိုသုိ႔ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အစျပဳခဲ့ၾကသည္
မွန္ေသာ္လည္း လမ္းခုလတ္တြင္ ျပႆနာ၊ ဒုကၡ၊ အခက္အခဲ၊ စိန္ေခၚမႈမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ႀကံဳရသည့္အခါ
ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ ယံုၾကည္ျခင္း ယိုင္နဲ႔လာၿပီး စိတ္ဒုကၡေရာက္တတ္ၾကပါသည္။ ထိုသုိ႔ျဖစ္ရျခင္း၏
အဓိကအေၾကာင္းရင္းမွာ ဘုရားသခင္ စခဲ့သည့္အမႈအရာကို ကြၽႏု္ပ္တုိ႔က ၿပီးေျမာက္ေစရမည္ဟု
ထင္ျမင္မိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ အစျပဳလုပ္ေဆာင္သည့္ ကိစၥရပ္တိုင္းသည္ လူ႔ဦးေႏွာက္ႏွင့္၊
လူ႔အစြမ္းႏွင့္ မျဖစ္ႏိုင္သည့္ ကိစၥမ်ားသာျဖစ္ရာ ကြၽႏ္ုပ္တို႔က ထိုအရာကို ကြၽႏု္ပ္တို႔၏
ကိုယ္ပိုင္စြမ္းအားႏွင့္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ႀကံစည္ေနလွ်င္ မည္သုိ႔မွ် ျဖစ္ႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။
ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ မိမိအစျပဳလုပ္ေဆာင္ခဲ့သည့္ကိစၥကို သူကိုယ္တိုင္ အဆံုးထိတာဝန္ယူုေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
ခံယူတတ္ဖို႔လိုပါသည္။
ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း
၃၂း၁- ၁၄ ၌ဣသေရလလူမ်ိဳးတို႔သည္ ရုပ္တုကိုးကြယ္ၿပီး ထာဝဘုရားကို ျပစ္မွားျခင္း အေၾကာင္းကို
ေတြ႔ရသည္။ ထို႔ေနာက္ ဘုရားသခင္သည္ အမ်က္ေတာ္ ျပင္းစြာထြက္ၿပီး သူတို႔ကို ဖ်က္ဆီးရန္
ျပင္ခဲ့သည္။ ဣသေရလ လူမ်ိဳးအားလံုးကို ဖ်က္ဆီးမည္ဟု ဘုရားသခင္က ေမာေရွကို မိန္႔ေတာ္မူခဲ့သည္။
ထိုအခါ ေမာေရွက ဘုရားသခင္ထံ ဣသေရလလူမ်ိဳးတို႔ကုိ ကိုယ္စားျပဳၿပီး အျပစ္ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ေပးခဲ့သည္။
ေမာေရွက ဘုရားသခင္ကို အာျဗဟံ၊ ဣဇက္၊ ဣသေရလ တို႔၌ ထားခ့ဲေသာ ဂတိေတာ္ကို ေအာက္ေမ့ပါဟု
ေတာင္းပန္ခဲ့ပါသည္။ ''ကိုယ္ေတာ္သည္ သူတို႔ကိုဖ်က္ဆီးလွ်င္ ကိုယ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ အရွက္ကြဲမည္''
ဟု ဘုရားသခင္ကို ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ ေနာင္တရၿပီး ဣသေရလလူမ်ိဳးတို႔ကို
မဖ်က္ဆီးခဲ့ပါ။
ဤေနရာ၌
ေမာေရွသည္ ဘုရားသခင္ကို ကိုယ္ေတာ္အစျပဳခဲ့သည့္ အမႈကို အဆံုးမသတ္ဘဲ မေနပါႏွင့္ဟု ေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္သည္ သူကုိယ္တိုင္ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားကို ခါနာန္ျပည္သုိ႔ ပို႔ေတာင္မည္ဟု ဂတိေပးခဲ့ေသာေၾကာင့္
ထိုေနရာအထိ အေရာက္ပို႔ေပးဖို႔က သူ႔တာဝန္ျဖစ္သည္။ ဤသေရလ လူမ်ိဳးမ်ား ေကာင္းလြန္း၍ မဟုတ္ခဲ့ပါ။
အာျဗဟံ၊ ဣဇက္တို႔၌ ဂတိထားခဲ့ေသာအရာကို ၿပီးေျမာက္ေစလိုေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္သည္
ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ား၏ အေျခအေနေပၚတြင္ မလုပ္ေဆာင္ဘဲ သူ႔ကတိစကားအတိုင္းသာ လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္သည္
ဂတိတည္ေသာဘုရား၊ သစၥာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဘုရားျဖစ္သည္။ သူ႔ ႏႈတ္ေတာ္ထြက္စကားကို သူကိုယ္တိုင္တာဝန္ယူ
ၿပီးေျမာက္ေစေသာ ဘုရားျဖစ္သည္။ လူသားမ်ား၏ အားနည္းခ်က္ေၾကာင့္ေတာ့ သူ႔စီမံကိန္းကို
အဖ်က္ဆီးမခံပါ။ လူသား၏ အေျခအေန မည္သုိ႔ပင္ရွိေစ ေအာင္ျမင္ၿပီးစီးသည္အထိ လုပ္ေဆာင္မည္သာျဖစ္သည္။
လူသားမ်ားကဲ့သုိ႔ သူ၏ဂတိေတာ္ကို မေအာင္ျမင္ မၿပီးေျမာက္ေစေသာ ကိစၥရပ္မ်ား ဘုရားသခင္တြင္
မရွိခဲ့ပါ။ ရွိမည္လည္း မဟုတ္ပါ။ ယခု ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ အေျခအေနေပၚတြင္ မမူတည္ပါ။ မိတ္ေဆြ
ေကာင္း၍မဟုတ္၊ ဆိုး၍လည္းမဟုတ္ပါ။ သူအစျပဳခဲ့ေသာအရာကို သူ၏ဂတိေတာ္အတိုင္း အဆံုးသတ္ေပးျခင္း၊
ၿပီးေျမာက္ေစျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။
ယေန႔
ကြၽႏု္ပ္တို႔ အသက္တာ၌ ဘုရားသခင္သည္ သူလိုခ်င္သည့္အတိုင္း လုပ္ေဆာင္ေပးမည္ျဖစ္သည္။ သူ႔
ေခၚျခင္းတရားထဲသုိ႔ သူကိုယ္တိုင္ ပို႔ေဆာင္ေပးမည္ျဖစ္သည္။ မိတ္ေဆြ သူ႔ေနာက္လိုက္ဖို႔ရန္
မဆံုးျဖတ္ေသးလွ်င္ပင္ သူေရြးခ်ယ္ေသာသူကို အရေခၚယူမည္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အသက္တာတြင္
အေရးႀကီးဆံုးသိရမည္မွာ 'ဘုရားသခင္ဘာလုပ္ခိုင္းေနလဲ' ဆိုသည္ ့အရာျဖစ္သည္။ ထိုအရာကိုသိၿပီး
အစျပဳလုပ္ေဆာင္ေနၿပီဆိုလွ်င္င္ အဆံုးသတ္သည္ ဘုရားသခင္၏ တာဝန္သာျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္သည္။
ယခု
မိတ္ေဆြ၏ အေျခအေနႏွင့္ ၾကည့္လွ်င္ေတာ့ မိတ္ေဆြ၏ အသက္တာအတြက္ ဘုရားသခင္၏ ေခၚျခင္းသည္
ႀကီးမားေသာအရာ၊ ျဖစ္ႏိုင္စရာမရွိသည့္အရာ တစ္ခု ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ေပမည္။ သုိ႔ေသာ္ မေၾကာက္ပါႏွင့္။
ဘုရားသခင္ မိတ္ေဆြကို ေခၚသည့္အခါ သူကိုယ္တုိင္ အဆံုးထိ တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ျဖစ္သည္။
မိတ္ေဆြ၏
ပညာေရးအေျခအေန၊ အရည္အခ်င္း၊ ေရွ႕အလားအလာ ဘာမွ် မရိွလ်င္ေနပါေစ
ဘုရားသခင္က သူ႔နည္းလမ္းျဖင့္ ပို႔ေဆာင္ေပးမည္ျဖစ္သည္။ သူ႔နည္းလမ္းဆိုရာတြင္ သဘာဝလြန္ကဲသည့္
နည္းလမ္းကို ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ အစျဖစ္သကဲ့သုိ႔၊ အဆံုးထိ
ၿပီးေျမာက္ေအာင္ေဆာင္ရြက္သူလည္း ျဖစ္ေၾကာင္း တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္ ခြန္အားေပးလိုပါသည္။
Brother
Khai
FYN
Vol.1 No.4 (Dec 20, 2011)
No comments:
Post a Comment