''အျပစ္တရား၏ကြၽန္မွ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၏ကြၽန္သို႔''
![]() |
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကေျပာရင္ ေျပာတဲ့အတိုင္းမွန္ပါတယ္မိတ္ေဆြ |
ေရာမ ၆း၁၈ ''သင္တို႔သည္ အျပစ္တရား၏လက္မွ လြတ္ၾကၿပီျဖစ္၍ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၏ ကြၽန္ျဖစ္ၾက၏။''
ယေန႔ ယံုၾကည္သူ ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ ေလာကီသားမ်ားႏွင့္မျခား ျပဳမူတတ္ၾကသည္။ တမန္ေတာ္ေခတ္က တပည့္ေတာ္မ်ားသည္ ေလာကီသားမ်ားတြင္ စံျပပုဂၢိဳလ္မ်ားျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ သူတို႔၏ အျပဳအမူ၊ အက်င့္အၾကံမ်ားအားျဖင့္ လူေျမာက္မ်ားစြာ ေျပာင္းလဲလာသည္။ သို႔ျဖစ္လွ်င္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ကနဦးအသင္းေတာ္ ယံုၾကည္သူမ်ားႏွင့္ ယခုယံုၾကည္သူမ်ား ကြာျခားရသနည္း။ အေၾကာင္းရင္းမ်ားအနက္မွ တစ္ခုကိုေရြးထုတ္ၿပီး ရွင္းျပလိုပါသည္။
ကြၽႏု္ပ္တို႔လူသားမ်ားအားလံုးသည္ အျပစ္၏ေက်းကြၽန္မ်ားျဖစ္ၾကသည္။ အားလံုးသည္ ေကာင္းတာကိုလုပ္လိုေသာ္လည္းမလုပ္ႏိုင္၊ မေကာင္းတာကို ေရွာင္လိုေသာ္လည္း မေရွာင္ႏိုင္ဘဲ အျပစ္ထဲမွသာ သံသရာလည္ေနၾကသည္။ ဘာသာတရား၊ ပညတ္တရားမ်ားက ေကာင္းမြန္ေသာ္လည္း ကြၽႏု္ပ္တို႔က မလိုက္ေလွ်ာက္ႏိုင္ဘဲ ျဖစ္ေနသည္။ ပညတ္တရားက ေကာင္းေသာ္လည္း မေကာင္းသည္မွာ ကြၽႏု္ပ္တို႔ကိုယ္တိုင္ျဖစ္သည္။ ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ ကိုယ္ပုိင္အစြမ္းအစႏွင့္ က်င့္ႀကံဖို႔ႀကိဳးစားေလေလ၊ ပိုမိုနစ္မႊန္းေလေလ၊ ရံႈးနိမ့္ေလေလျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကြၽႏု္ပ္တို႔သည္ ေမွ်ာ္လင့္ရာမဲ့ ဆံုးရံႈးေသာသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ အျပစ္၏အချဖစ္ေသာ ငရဲသို႔သြားရမည္သာျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ျဖစ္ရျခင္းမွာ ကြၽႏု္ပ္တို႔သည္ ေမြးစကပင္ 'အျပစ္တရား' ပါလာေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဆာလံဆရာက ဆာလံက်မ္း ၅၁း၅ တြင္ ''အကြၽႏု္ပ္သည္ ေမြးစကပင္ အျပစ္ပါလ်က္ရွိပါ၏။ အမိဝမ္းထဲမွာ ပဋိသေႏၶယူစဥ္ကပင္ အျပစ္စြဲပါ၏။'' ဟု စပ္ဆိုထားပါသည္။
မိခင္ဝမ္းထဲ၌ ရွိစဥ္ပင္ အျပစ္တရားပါလာၿပီးသားျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူသားအားလံုးသည္ အျပစ္တရား၏ေက်းကြၽန္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ မိဘထံမွ အေမႊဆက္ခံလာျခင္းျဖစ္သည္။ ကြၽန္ကို သခင္ကအုပ္ခ်ဳပ္သက့ဲသို႔ လူသားအားလံုးကို အျပစ္တရားဆိုသည့္အရာက အုပ္ခ်ဳပ္ေနေပသည္။ အဘယ္လူသားမွ် ထိုအျပစ္တရား၏ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ၊ အာဏာစက္ကို မလြန္ဆန္ႏိုင္ပါ။ မေက်ာ္လႊားႏိုင္ပါ။ ထို႔အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ ေန႔စဥ္အသက္တာတြင္ အျပစ္မ်ားစြာကို က်ဴးလြန္မိတတ္ၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အျပစ္လုပ္ေသာေၾကာင့္ အျပစ္သားျဖစ္လာျခင္းမဟုတ္ဘဲ ေမြးစကပင္ 'အျပစ္တရား' ပါေသာေၾကာင့္ အျပစ္ကိုက်ဴးလြန္ျခင္းျဖစ္သည္။ အျပစ္၏ေက်းကြၽန္ျဖစ္ျခင္းက ကြၽႏု္ပ္တို႔ကို ဒုစရိုက္အျပစ္မ်ား က်ဴးလြန္ရန္ ကြၽမ္းက်င္ေစသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သခင္ေယရႈခရစ္က သူ႔အေသြးေတာ္ျဖင့္ ကြၽႏု္ပ္တို႔ကို ေရြးႏႈတ္ကယ္တင္ခဲ့သည္။ ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ ဒုစရုိက္အျပစ္ရွိသမွ်ကို ေဆးေၾကာ သန္႔စင္ေပးခဲ့သည္။ ဟာေလလုယာ။
သို႔ေသာ္ မိတ္ေဆြ ေယရႈကိုလက္ခံယံုၾကည္ရံုႏွင့္ေတာ့ 'အျပစ္တရား၏' လက္မွ မလြတ္ေျမာက္သြားႏိုင္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ လူမ်ားစြာသည္ ေယရႈကိုလက္ခံယံုၾကည္ၿပီးေသာ္လည္း အျပစ္ကို ဆက္လက္က်ဴးလြန္ေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အေသြးေတာ္က ဒုစရုိက္အျပစ္ (SINS) ကို ေဆးေၾကာေပးေသာ္လည္း 'အျပစ္တရား' (SIN) ကိုေတာ့ ေျဖရွင္းမေပးပါ။ မိတ္ေဆြ၏ ကိုယ္ပုိင္ 'အျပစ္တရား' (SIN) သည္ မိတ္ေဆြကုိယ္တုိင္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အေသြးေတာ္က ေျဖရွင္းမေပးပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ အျပစ္တရား၏ကိုယ္ျဖစ္ေသာ မိတ္ေဆြကိုယ္တိုင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မုန္းတီးလာမည္ျဖစ္သည္။ ရြံရွာလာမည္ျဖစ္သည္။ ေသခ်င္ေလာက္ေအာင္ မုန္းတီးလာမည္ျဖစ္သည္။ အျပစ္က်ဴးလြန္မိတိုင္း မိမိကိုယ္ကို သတ္ေသခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ မိတ္ေဆြမသိခဲ့သည္မွာ ဘုရားသခင္က မိတ္ေဆြကုိကားတိုင္ေပၚမွာ အေသသတ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ လက္ဝါးကပ္တိုင္ထက္တြင္ ေယရႈခရစ္ေတာ္အေသခံသည့္အခါ မိတ္ေဆြ၏အျပစ္အတြက္သာ အေသခံခဲ့သည္မဟုတ္၊ မိတ္ေဆြကိုပါ ထိုလက္ဝါးကပ္တိုင္ထက္တြင္ သူႏွင့္အတူ အေသသတ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ ကားတိုင္ေပၚတြင္ရွိေနစဥ္ မိတ္ေဆြကို ေယရႈ၏ကိုယ္ထဲ၌ ထားရွိၿပီး သူႏွင့္အတူ ေသေစခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္ သူရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာအခါတြင္ မိတ္ေဆြလည္း သူႏွင့္အတူရွင္ျပန္ထေျမာက္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။
ေရာမ ၆း၆ ''ထိုမွတပါး၊ ငါတို႔၏လူေဟာင္းသည္ ထိုသခင္ႏွင့္အတူ လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာ အေသသတ္ျခင္းကို ခံၿပီဟု ငါတို႔သိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္ ေနာက္မွအျပစ္တရား၏ အေစကိုမခံျခင္းငွါ၊ အျပစ္တရား၏ကိုယ္ကို ဖ်က္ဆီးမည္အေၾကာင္းတည္း။''
ထို႔ေၾကာင့္မိတ္ေဆြသည္ အျပစ္တရား၏ ကြၽန္မဟုတ္ေတာ့ပါ။ ယေန႔ ကြၽနု္ပ္တို႔ အျပစ္လုပ္မိေသာအခါ 'ငါပုထုဇဥ္လသားပဲ' ဟု ေျပာတတ္ၾကၿပီး မိမိကိုယ္ကို ခြင့္လႊတ္၊ ငဲ့ညႇာတတ္ၾကသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ 'ငါအျပစ္တရားရဲ႕ ကြၽန္ျဖစ္ေနေသးလို႔ အျပစ္လုပ္မိတာပဲ မဆန္းပါဘူး' ဟု ခံယူေနျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ မိတ္ေဆြ ဒုတိယေမြးျခင္းကို ခံၿပီးၿပီဆိုလွ်င္ မိတ္ေဆြသည္ ေလာကီလူသား၊ ပုထုဇဥ္လူသားမဟုတ္ေတာ့ပါ။ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၏ ကြၽန္ျဖစ္လာပါသည္။
ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၏ကြၽန္ဆိုသည္မွာ အျပစ္လုပ္မိေသာအခါ မေပ်ာ္ေတာ့ဘဲ ေျဖာင့္မတ္ေသာအက်င့္ကိုသာ က်င့္လုိေသာဆႏၵ ရွိလာျခင္းျဖစ္သည္။ အျပစ္တစံုတခု၏ ေသြးေဆာင္ျခင္းကိုခံရေသာအခါ 'ငါအျပစ္တရားရဲ႕ ကြၽန္မွမဟုတ္ေတာ့ဘဲ၊ ငါေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားရဲ႕ ကြၽန္ပဲေလ' ဟု ကုိယ္ကိုကိုယ္ ေျပာဆိုေနပါ။ ဝန္ခံေနပါ။ အံ့ၾသဖြယ္ရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ လြတ္ေျမာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။ စာတန္က 'မင္းအျပစ္ရဲ႕ကြၽန္ပဲေလ၊ အျပစ္ကိုဆက္ၿပီးက်ဴးလြန္ပါ' ဟု ဖ်ားေယာင္းေသြးေဆာင္လာလွ်င္ ကားတိုင္အားျဖင့္ မိတ္ေဆြ၏ လူေဟာင္းေသျခင္းႏွင့္ လူသစ္၏ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းကို ေၾကညာလိုက္ပါ။ ေအာင္ျမင္ျခင္းကို ရရွိမည္ျဖစ္သည္။
အခ်ဳပ္အားျဖင့္ဆိုရေသာ္ အေသြးေတာ္သည္ ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ ဒုစရိုက္ျပစ္(SINS) ကို ေဆးေၾကာႏိုင္သည္မွန္ေသာ္လည္း အျပစ္အားလံုး၏ အျမစ္ျဖစ္ေသာ၊ ပင္ရင္းျဖစ္ေသာ အျပစ္တရား (SIN) ကို မေျဖရွင္းေပးႏိုင္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကားတိုင္ေပၚ၌ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ အေသခံခဲ့ၿပီးၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိတ္ေဆြ မိမိကိုယ္ကို အျပစ္တရား၏ကြၽန္အျဖစ္မျမင္ေတာ့ဘဲ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၏ကြၽန္ (သို႔) ေျဖာင့္မတ္ေသာသူအျဖစ္ ေျဖာင့္မတ္ေသာအက်င့္မ်ားကို က်င့္ေဆာင္ရမည့္သူဟု သိမွတ္ဖို႔ရန္ျဖစ္သည္။ (ေရာမ ၆း၁၁)
Flame
FYN Vol.1 No.15 (Mar 6, 2012)
No comments:
Post a Comment